Catfight, som hund och katt! *film*

K

kajshaa

Den här underbart roliga filmen tog jag med kameran igår när katten Måns och hunden (labbe) Hassan busade i köket. :D
Notera hur bra min katt kan boxas... Hassan försöker fly men då anfaller Måns bakifrån :devil:

http://s90.photobucket.com/albums/k265/kajshaa/?action=view&current=hasseochmurra.flv

Haha, det ser rätt våldsamt ut men de brukar faktiskt busa så här :o
De är egentligen världens bästa vänner, men kattrackarn kan vara lite VÄL elak mot storebror ibland... som ni ser ;)

bra musikval tycker jag :angel: musiken låer dock lite "burkig" men det är photobuckets fel :cool:

Vill ha massor av kommentarer! Visst är dom söta :D
 
Sv: Catfight, som hund och katt! *film*

Gud vad söta dom är:love: .
Min hund och min ena katt (har två) brukar också leka lite ibland men katten är lite feg och biter hunden i bakhaserna och springer och gömmer sig och tittar fram lite försiktigt, men ibland så vågar hon lite mer men hunden vet inte riktigt hur hårt han biter så man vågar inte låta det bli för våldsamt.
Den andra katten är under dens värdighet att leka med min hund men min systers hund plågar hon så hunden får gå och lägga sig någon annanstans:rofl:.
Dom är speciella katter iband:smirk: .
 
Sv: Catfight, som hund och katt! *film*

hahahahahha fy fan va sött :D ihh :love: :love: :love:
 
Sv: Catfight, som hund och katt! *film*

Men vad underbara dem var ihop! :love: Samma färg och allt.
Kul att se. :D

Min hund brukade busa med min ena katt. Hunden naggade katten i strupen, katten låg på rygg och boxade på hundens nos. :p
Nu har dem dock slutat med det, när den andra katten kom in i familjen så slutade dem busa av någon anledning..
 
Sv: Catfight, som hund och katt! *film*

**delvis knapp**

Tack för era härliga kommentarer ;) Jaa visst är dom för söta :love:

Dom är väldigt bra kompisar (men de konkurrerar ständigt om uppmärksamhet :D ) men ibland får dom bara nå bryt och då går det såhär :D hihi
 
Sv: Catfight, som hund och katt! *film*

Vad sött! Hundens svansviftande, ner med framdelen och bara väntar på att få busa :rofl:
 
Sv: Catfight, som hund och katt! *film*

Ja :love: det händer rätt ofta men den här gången hade jag kameran i handen redan så det var bara att filma på :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp