Cat Man Dooley och Sugar Bar Chex

C

CindyLou

Någon som vet ngt om dessa två? Det enda jag vet är att båda är quarters och har tvälats i Reining av Peter Ljungberg.

Sv: Cat Man Dooley och Sugar Bar Chex

Cat Man Dooley är en trevlig häst, ganska allround tycker jag. Jag har själv ridit honom. Ger allround avkommor.

Då kanske en avkomma efter honom är bra då jag inte riktigt vet vilken inriktning jag ska välja. Avkomman 7-årig vallack är endast tävlad i lite D-tävlingar som 3-åring i Pleasure, Horsemenship , Walk and Troth, Trail, westernridning. Vet inte vad det är för tävlingar :o men jag har iaf ett "hum" om vad trail och pleasure är.

jag har en häst efter Cat Man Dooley. ett treårigt sto. men om honom vet jag inget om, mer än att jag har ett par bilder av honom i samband med när min lilla flicka blev till hos honom...=)

ja det är svårt, hittar inget alls om honom. Det enda jag hittat är en bild.

Kom på att jag känner till märren också! Trevlig märr som fått fian avkommor med andra hingstar jag känner.

Dock undrar jag om valacken inte är felreggad som cremello? Den är efter två buckskins och borde rimligtvis vara en perlino...

Men det är väl oviktigt i sammanhanget.

vill du ha info o bilder på min pålle, bara o pm:a..:)

Hej hej!

Jag har en liten kille efter Cat Man Dooley :)
En Quarter/arab -04 en jätte mysig liten buse!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V