Carrot stick i sverige?

Sv: Carrot stick i sverige?

Samma här! Gett en länk till ett gäng som tillverkar egna! Utan att blanda in Pat Parellis ekonomi! :P

Jag kan gå till brädgården och köpa ett gäng runda stavar lacka dom lite och sätta en plast bit i varje ende så man inte skrapar sig. :) Du kan få köpa en för självkostnads pris + frakt :) :banana::banana::banana:

Var det ett knapplån?
Jag har nämligen inga som helst planer på att varken träna NH eller köpa orange pinnar. Samt att jag är väldigt seriös..:D

Bitingboxfish, jag måste få passa på att berömma dig för dina inlägg. Alltid lika trevliga och du skriver så kloka saker i många trådar! De åsikter och tankesätt jag har skriver du ner på ett så bra sätt.

HAHA! menar du en sån här:

http://www.youtube.com/watch?v=-PVFBGN_zoM

ne...skämt å sido :P

Jag köpte min på göteborg horse show och det var en utländsk återförsäljare som jag tyvärr inte kommer ihåg vad de heter. Men man använder den som en förlängd arm när man t.ex ska flytta hästen eller göra lekarna och så.

Åhh härregud vad jag garvade!! :rofl:Kvinnan på ryggen är ju bara såååå bra!! :D Vilket skratt! Måste se den en gång till :banana:

Filmen är jätte rolig... Vad heter personen som håller på med NH utan våld?? Någon hemsida eller annat???

Tack för tipset!!
Jag var och köpte bambupinnar igår och de lär ju funka alldeles utmärkt =)

Tack för tipset!!
Jag var och köpte bambupinnar igår och de lär ju funka alldeles utmärkt =)

Ja de funkar jättefint!:laugh: Inte håller de för att komma ivägen för en hästhov i gräset, men för den lilla kostnaden kan man nog glatt sätta sig ner med en kopp te och skrädda ihop en ny...:D

visste du vart man köpte carrot stick?:)

Naturhunden.se har en avdelning med NH-utrustning.
De har nåt de kallar NH-stick.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 667
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 303
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka