Carrier hundfoder

S

skrocken

Är det någon som vet vad Carriers kyckling o ris kostar? Kvalitet? Har fått en säck av en väninna som vunnit den, och eftersom det är vetefritt ska min hund kunna äta det.
 
Sv: Carrier hundfoder

Drygt 300 om jag minns rätt. Det är inte helt billigt.(369?) Min kompis säljer Carrier och en av hennes storkunder är en Schäferägare med klådhundar. De äter kyckling och ris och har klådfria hundar. Jag tror att det är ett bra foder. Dessutom svenskt... Jag har själv gett det ett tag till en av mina hundar. Sen fick jag ett bättre pris på ett annat foder :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 133
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 246
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 166
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
2 038
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp