K
Kaji
Är det någon som har sett något program där han tar upp inkallningsproblem? Eller har folk aldrig sina hundar lösa i USA? Är mest nyfiken på om han har någon annorlunda träningsmetod. Någon som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det var han som satte på det?
För ofta har han det som redan sitter på hunden.
Och det var han som satte på det?
För ofta har han det som redan sitter på hunden.
Vare sig han sätter på stacklet eller inte så använder han det. Tillräckligt illa i mina ögon,
Just detta har kommenterats några gånger i programmen. Ägarna instrueras att gå med hunden kontrollerat (nästan fot) i början på promenaderna, för att sedan låta hunden få längre koppel för att kunna nosa och bära sig lite friare åt i den senare delen.Nagot jag reagerar pa ar hur hunden alltid ska ga bakom ledaren. Varje program man ser ska ju hunden ga i perfekt "fot" brevid Ceasar. Dessutom gar ju agarna sa sakta, stackars hundarna maste ju GA brevid. Det ar val inget hundliv egentligen? Vart ar chansen att springa los, nosa och upptacka saker? Jag skulle sjalv bli frustrerad om varje gang jag antligen fick komma ut ur huset maste ga i "givakt". Menar ju inte att hunden ska fa dra i kopplet, men jag tror arligt talat att man kan fixa ledarskapet med hunden fritt gaende i kopplet ocksa...
Sicka nötter. Vad har det tagit åt SBK?? Antar det var en sådan kurs?Pa valpkursen jag gick (slutade eftersom jag inte gillade instruktoren) sa var det absolut forbjudet att trana inkallning med hunden los. Det skulle helst goras inomhus eller i inhangnade tradgarden. For man visst aldrig "lita pa en valp"...
Han använder det som ägarna är vana vid att ha. Som det verkar!Vare sig han sätter på stacklet eller inte så använder han det. Tillräckligt illa i mina ögon, jag gillar inte att titta på programmet. Anser att det finns bättre metoder utan att orsaka hunden en massa obehag...
Sicka nötter. Vad har det tagit åt SBK?? Antar det var en sådan kurs?
Man får heller inte låta valparna leka i anslutning till kurserna, för det är inte seriöst. Man får inte heller låta dom träffas på apellplan, för då förstår dom inte att man ska jobba där.![]()
Han använder det som ägarna är vana vid att ha. Som det verkar!
Jag har faktiskt aldrig sett honom använda sig av stacklet i sitt arbete med hundarna! Jag menar att korrigera med hjälp av det. Så inte verkar det medföra "en massa obehag" för hundarna just när Cesar är där.
LIA