Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Född 1983. 1.68, har 37 godkända söner. Caretinos avkommor i Tyskland hade tjänat mer än 15 miljoner kronor i pripengar t.om 2004.
Hans HLP 1986 Dressyr 116.96 (11) Hoppning 144.91 (2) Totalt 132.18 (3 /52). Tävlade framgångsrikt i svår hoppning med Bo Krisistoffersen och Ludger Beerbaum.
Han är förtfarande i avel. http://www.holsteinerverband.biz/cm...g=2&idcat=32&idart=182&getInfoBox=yes&pageno=
Jag letade själv efter häst just med Caretino i ledet.
Jag har träffat ett 10tal olika individer (från föl till unghäst).
Gemensamma nämnaren för dem är att de nästintill kan uppfattas som lite skygga. Mycket vakna och men mer av den studerande typen än den utforskande. Kloka försiktiga individer.
Har själv nu en liten hingst efter Cathageno. Och han är världens mespropp i hagen. Otroligt lugn och fin att hantera.
Hundavel & Ras
Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
Hästmänniskan
Hej…
Jag vet inte riktigt vad ett rimligt pris är på att bli medryttare/fodervärd här i Dalarna (Falun) typ
Det ända jag tänker är att...
Hästnyheter Sociala medier har lett till omfattande förändringar av hästsporten; maktstrukturer har förskjutits och influencer-kulturen skapar ideal...
Kropp & Själ Räntan har gått ner. Så istället för bara nån kronas skillnad mot förra månaden är det 126 kr mindre att betala denna månad. Woho :banana:
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.