Cardento avkommer!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hotstuff
  • Startdatum Startdatum
H

hotstuff

är det någon som har en häst efter han? hur är dom att rida in,har dom överlag hög ridbarhet?
tacksam för svar

Sv: Cardento avkommer!!

Vår var bland det gräsligaste jag varit med om att rida in. Hon protesterade så fort man krävde något av henne som hon inte gillade, och det var mycket. ;)
Men när hon väl slutade med det, så har hon mycket hög ridbarhet. Fick till och med beröm för det i både semifinal och final i fyraårschampionatet förra året och alla tränare jag ridit för har varit mycket förtjusta i henne.

Hej
Min syster har två avkommor (snart en till)) efter honom. Hon köpte de och då var de väldigt lite hanterade.
De var då 2 och tre år. De har nu ridit in tre-åringen (hon blir 4 år i år) i vinter och den hästen har varit snäll hela tiden. Hon hoppar allt. Väldigt trevliga individer och stora.

jag har en åring e : cardento -rastell.
han har hittills varit väldigt snäll o medgörlig. lite trög både i bjudning o skalle ibland men blir bättre =)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Freazer
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka