C

caspar

Finns här någon som behöver Carageen till sin häst? min ponny är tyvärr borta pga bindväv på sina lungor.

Sv: carageen

caspar skrev:
Finns här någon som behöver Carageen till sin häst? min ponny är tyvärr borta pga bindväv på sina lungor.
Har funderat på att prova carageen.Men det har inte blivit av,vår ponny har till o från hosta då hon är dammkänslig,hon hostar i dammiga ridhus o paddockar,hon fnyser och hostar några gånger sen så är hon ok..jag har provat lite olika produkter,men tycker inte resultaten varit så bra.men får man fråga vad bindväv är ? hur mkt carageen har du och vad kostar det........dotterns ponny ruinerar en....till vilka hostproblem fungerar caraggen..

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 927
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 120
Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
610
Senast: Leeelot
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 044
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025