Caprilliprogram!!

I

isak

Hej! jag letar efter ett caprilliprogram, var kan man få tag på det?? Har kollat på svenskaridsportförbundets hemsida och i deras pärm över dressyrprogram men kan inte hitta det, kan någon hjälpa mig? :confused:

Sv: Caprilliprogram!!

Vilket letar du efter? Jag kan ge dig en länk till programm 1, 2 och 3 ( kan ju vara olika klubb till klubb?)

Man rider ett dressyrprogram med hinder inbakade i programmet..

Japp, det är faktiskt riktigt kul som "uppvärming" inför dom vanliga tävlingarna :D

Hej! Har du någon länk till ett caprilliprogram? det är stört omöjligt att hitta...

:)

www.bork.se sen kollar du i aktivtetslistan till höger där finns dom under "caprilli"

Men du får skynda dig innan dom tar bort dom ;)

Liknande trådar

Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
457
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: Rikke
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Ketrawzc
·
Juridik & Ekonomi Hej! Jag ska hyra ut min bostadsrätt i andra hand till en person som bor i samma förening. Eftersom det i ligger i hens intresse och...
Svar
4
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar