Canterbury-ungar **bildtråd**

Messy

Trådstartare
Jag vill se ungarna!!! Lägg ut bilder och berätta om temperament osv!! (å stam) :D
 
11733359_971269599561226_1994452370_n.jpg


Min efter Canterbury är född på midsommarafton i år. Ett stoföl, brun..Mamman är efter Figaro R-Ganesco-Gaspari..
Mitt första föl. Tycker hon har ett trevligt temperament, kan bara jämföra med mamman som jag ägt sedan hon var sex månader. I tråden för föl födda 2015 finns det film och mer bilder!

Mitt sto tog sig inte med den hingst jag tänkt först som var dressyrstammad men jag är supernöjd med mitt omval och mamman hoppar bra och gärna. Dessutom tycker jag att lilla Rut som hon kallas rör sig med lätt, taktmässig trav och har en fin galopp.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: L(i)FE
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Shaggy
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 422
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 077
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp