Canterbury-ungar **bildtråd**

11733359_971269599561226_1994452370_n.jpg

Min efter Canterbury är född på midsommarafton i år. Ett stoföl, brun..Mamman är efter Figaro R-Ganesco-Gaspari..
Mitt första föl. Tycker hon har ett trevligt temperament, kan bara jämföra med mamman som jag ägt sedan hon var sex månader. I tråden för föl födda 2015 finns det film och mer bilder!

Mitt sto tog sig inte med den hingst jag tänkt först som var dressyrstammad men jag är supernöjd med mitt omval och mamman hoppar bra och gärna. Dessutom tycker jag att lilla Rut som hon kallas rör sig med lätt, taktmässig trav och har en fin galopp.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
718
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Shaggy
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka