Cane corso 2011/2012

DynamiteCorax

Trådstartare
Ojoj! Nybliven valpägare till en liten cane :)
Så söt å rolig kille!
Hur går det för er?
Roligt att dela med sig. Kanske rent av hittar släkt/syskon till valparna?
ska ladda bild på min lille svarta pärla.:bump:

Sv: Cane corso 2011/2012

Liten börjar bli stoor nu :) Börjat tappa valptänder nu :)
Jag e suupernöjd med mitt val av ras å kan verkligen se fram emot kommande träningar!
Han e väldigt lydig å lättlärd. Lyssnar klockrent.... ja, som sagt. En mkt nöjd hundägare har ni här.
Inga problem att lämna ensam! Rumsren från det att jag fick hem honom (får sova 6 timmar sen går jag upp och väcker vovven för en morgon promenad.
Vi har provat lite banhinder osv och han tycker det är jätteroligt. Inkallning sitter som en smäck, apporterar på kommando, ja jag kan nog "skryta" in i oändlighet!
Förlåt, men jag e supernöjd!!!!
Canar verkar vara mkt förståndiga t.ex jag var sjuk nyligen (magsjuka) låg i 3 dagar. Han lämnade inte min sida. Han vilade hos mig och gick sina promenader på tomten själv. Försökte aktivera honom med akt. boll osv. men han la sig bara hos mig och var nöjd så.

Tyvärr inga bilder (har ej hittat sladden t. datorn, men ska försöka få ut lite bilder på mitt lilla lakritstroll soon.
Någon med cane corso som vill dela med sig av sina cane erfarenheter?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 792
Senast: Takire
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 535
Senast: Lilahnee
·
H
Övr. Hund Har du en hund som fick en dålig start i livet pga svält eller allmän vanvård. Berätta gärna hur det gick till o lägga gärna in bilder...
Svar
9
· Visningar
1 258
Senast: Angely
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka