Camaro M, video?

sun69shine

Trådstartare
Försökt få kontakt med hingsthållaren utan resultat, Men undrar om någon sett camaro M bli riden? hittar nämligen ingen video på honom, skulle vara intressant att se om någon har? Funderar nämligen på att betäcka med honom.
 
Sv: Camaro M, video?

Vi var många på Flyinges läktare för två veckor sen som såg honom bli riden och hoppad av Johnny Svensson.
 
Sv: Camaro M, video?

Görel, det hade ju varit väldigt kul att se, bor dock allt för långt bort så tänkte om Någon kanske lyckats Filma någon hingstvisningen genom åren?? ;)
 
Sv: Camaro M, video?

Du frågade om någon hade sett honom riden, jag svarade på frågan att det hade jag.

Sen får man ju själv bedöma vad som är långt, jag har 60 mil.
 
Sv: Camaro M, video?

Pma mig ditt mobilnr el mailadress så kan du få en amatörvideo som jag tog med min mobil! Du får ha lite överseende med kvalitet och skakighet ;)
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 478
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: Anon89
·
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 857
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 596
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp