Calypso II-sonen Carismo

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laahra
  • Startdatum Startdatum
L

Laahra

Carismo fanns tillgänglig för svensk avel ett par år i Sverige.Han har den intressanta stammen Calypso II-Akzent II-Cavalier.Någon som sett hingsten live eller avkommer till honom?Hingsten är född 1993 så avk borde kommit upp i lite resultat nu?Nyfiken....

Sv: Calypso II-sonen Carismo

Tyska avkommeindex
Dressyr 116 (95%)
Hoppning 131 (93%)
Skritt 102
Trav 104
Galopp 108
Ridbarhet 118

2 godkända söner Cabaretto och Clyde
96 stamboksförda döttrar varav 11 med St.Pr.
6 avkommor med placeringar i svår hoppning

Jag puttar upp tråden o undrar oxå om någon vet ngt om denna hingst o vad han gett? Var står han?

Camilla

Hingsten är tydligen stationerad i Finland.
länk borttagen av moderator

Senast ändrad av en moderator:

Hingsten är tydligen stationerad i Finland.
länk borttagen av moderator

Han finns med under deras tidigare utbud av hingstar, hittade inte att han är kvar, eller nödvändigtvis befann sig där personligen och inte endast via skick...

Senast ändrad av en moderator:

Han finns med under deras tidigare utbud av hingstar, hittade inte att han är kvar, eller nödvändigtvis befann sig där personligen och inte endast via skick...

Rättar mig själv efter att ha kollat mer, visst var han importerad, leasad såvitt jag förstår. Men som sagt tydligen inte kvar på den stationen.

Liknande trådar

Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
30 588
Senast: Vingra
·
Avel Inspirerad av tråden om de nya ELIT hingstarna i Trakehner Verband började jag fundera på när det kan vara dags för ASVH att utnämna en...
Svar
1
· Visningar
2 051
Senast: sona
·
Avel Jag har börjat fundera på om jag ska betäcka mitt sto igen nästa år. Har ju fått hingstråd av ASVH, tänkt själv och frågat många andra...
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: kopparberg
·
Avel Har funderat på att köpa ett sto till i avel tills nästa år, och ev. så kommer jag få låna kompisens sto nästa säsong. Stoet är E...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: Cutie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Stora shoppingtråden III