Sv: Callit

CK skrev:
DET var ingen dålig piphas! :D

Den lär hon få leva med resten av livet då hon underhåller den ivrigt. :( Hästkräk :mad:

Som tur är är det inget hon lider av, men den har varit ännu större. :eek:
 
Sv: Callit

Jag har upptäckt att en bekant till mig har en halvsyster(samma mamma) till Johan uppstallad hos sig. Onyx Briljant heter hon och är stor som ett hus :).
 
Sv: Callit

Oj, den missade jag... :o

Den här damen får det pga att hon står och slår i väggarna när hon har sina hormonsvängningar alltså jämt, men nu har vi testat en mixtur med munkpeppar i och hon har blivit mycket bättre så hasen är bara hälften så "piphasig" nu.

Anledningen är en inflammation i en bursa (slemsäck) som sitter där (bursit). Håller de på med detta länge är det vanligt att tillståndet blir kroniskt.

/// ghost
 
Sv: Callit

ah se där vad skojj! :) Har sökt avkommor till Precious Girl ett tag utan resultat så det här var ju jättekul! Ev.får jag kontakt med Johans helbror Kal O. om jag har tur!

Hur är hon i humöret? det är det jag är allra, allra mest intresserad av :bow:
 
Sv: Callit

Hon är ganska vass, särskilt mot personer hon inte känner. När hon själv har lust är hon dock otroligt gosig och mysig. Hon har en avkomma som är 1 1/2 år och hingst. Han är otroligt snäll och trevlig. Har bilder på bägge om du är intresserad.
 
Sv: Callit

Tackar åter igen för bilderna :bow: och väcker tråden igen :D

Jag har även fått bilder på Johans helbror, Kal O.Briljant
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 091
Senast: Hazel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 374
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 233
Senast: Amha
·
Avel På tal om det för med modehingstar, så har jag nog råkat ut för det. Min avkomma är inte efter det hetaste på marknaden, men han...
2
Svar
33
· Visningar
1 568
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp