Calano (Calato-Capitol-Caletto)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Stall Bodin
  • Startdatum Startdatum
S

Stall Bodin

Hej!
Undrar om det är någon som vet någonting om Calato-sonen Calano?
Om han har några tävlingsresultat?
Finns det bilder, filmer på honom?
Väldigt tacksam för svar! :)

Sv: Calano (Calato-Capitol-Caletto)

Enligt de uppgifter jag har sett har han aldrig gjort något HLP i Tyskland . Han blev gekört i ZfdP som 3-åring men har inte verkat i avel i Tyskland utan har bara tävlat där. Tror att har verkat i avel i Baltikum.

okej, men vet du har högt han har gått i Tyskland?

Du har inte sett någon film eller några bilder på honom? Har letat men endast hittat någon när han går i hagen. :)

Han har tävlat i Tyskland till 1999 (7-åring), som bäst har han 5 placeringar i MSV unghästhoppning. Vinstsumma i Tyskland 784 euro.

Hej
Har du facebook kan du söka på de lettiskahalvblodets vänsida. Om du går in i fotoalbumet så finns det bilder av calano samt att det står en del fakta om honom ifall jag kommer ihåg rätt. Där finns även flera personer där som kan hjälpa dig med att hitta mer info.

Det lettiska halvblodet har även en egen hemsida som jag dock inte kommer ihåg nu men jag återkommer när jag har kommit hem där jag har adressen. (Jag fick adressen av en lettisk tjej för att jag skulle kunna läsa om de lettiska hingstarna, har ett eget lettiskt halvblod)

mvh saule

Tack så mycket för all information :)

Liknande trådar

Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 484
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: 95johsv
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka