Byxor till slank grabb

svea

Trådstartare
Systersonen är väldigt slank, och därför är det ett helsike att hitta byxor som sitter bra i midjan. Någon som har bra tips på var man kan hitta bra brallor? Något ställe som har barnjeans med storlekssystem för vuxna, alltså midjemått och beninnerlängd? Grabben har 140 cl i storlek och vill inte ha lågt skurna byxor utan vanliga.

Sv: Byxor till slank grabb

tjejavdelningen på din närmsta barnklädesbutik - de har garanterat mycket smalare midjor än jeansen på samma butiks killavdelning:idea: (sonen drar 140-146 cl på längden och 116 cl i midja)

Jag har också en "smalis" och har hittat byxor på Lindex.
Polarn och Pyret hade också åtminstone tidigare modeller för smalare, nu är det nåt år sedan jag handlat byxor där dock.

Kanske lite fel ålder, men min jänta ser ut som ett spett, och hittar jeans som passar på Ginatricot. Tumstorlekar.

Liknande trådar

Äldre *Lite osäker på vart jag skulle lägga tråden - moderatorn får gärna flytta* Nu är det såhär att jag har begåvats med ett par (endast)...
Svar
10
· Visningar
12 155
Senast: Congeria
·
Övr. Barn Hur är det barnens rättigheter om skydd från att bli utsatta för fysiskt våld i skolan? Var kan jag hitta information om detta? På...
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: Litenvit
·
L
Utrustning Skulle handla ridbyxor idag, stack iväg till granngården butiken i uppsala. Hittade först 2 par mountinhorse byxor som såg helt okej ut...
Svar
12
· Visningar
1 578
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama