Byte av klubb

L

Lisa111

Hej!
Någon här som vet hur man kan gå till väga om man vill byta klubb att tävla för?

Sv: Byte av klubb

Det är väl bara att bli medlem i en annan klubb och skriva in det när man ansöker om licensen. Eller jag kanske har helt fel men när jag bytte klubb senast var det så inga problem.

Har redan löst licens i år men vill byta klubb...

Har du redan löst licens krävs speciella skäl för att få byta, man kan inte bara byta för att man fick lust. Du måste kontakta rdsportförbundet med en ansökan om att få byta. Kolla deras hemsida.

Nej inte SVRF. Man kan få tävla för olika klubbar på ponny och häst. Jag tror att man då måste lösa två licenser.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 022
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter fyra år med SM byter Gärds Ryttarförening fokus. 2025 har klubben ansökt om att få arrangera NM. – Det är Sveriges tur att...
Svar
0
· Visningar
49
Senast: Gunnar
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka