Byta spegelglas på backspegel?

Sv: Byta spegelglas på backspegel?

Tror man byter hela på moderna bilar, men kolla på skroten om du inte kan hitta ngn billig där innan du köper en ny. :idea:
 
Sv: Byta spegelglas på backspegel?

Min bil är inte modern :angel: Det är 90a.
Men jag har ringt och kollat på volvo tar de 460:-för glaset och på en skrot får jag hela backspegeln för 250 :p
 
Sv: Byta spegelglas på backspegel?

Det finns självhäftande spegelplast till backspeglar att köpa på biltema. Kostade inte många kronor!
Vi har det i en av boxarna som "sällskap" åt en häst som hade boxvila... Har även hört flera som har det i transporten åt hästar som inte gillar att åka ensamma!
 

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 601
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Har någon erfarenhet av JAK-bank? Har sparbank/swedbank idag och vill byta.
Svar
7
· Visningar
562
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Vi ska eventuellt köpa en liten gård och måste då byta bank för bolånet. Vi har SBAB i dagsläget och är supernöjda, men tyvärr så lånar...
2
Svar
36
· Visningar
1 566
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp