Byta kylklampar

Magiana

Trådstartare
Jag har hört att det ska gå att byta kylklampar när man är ute på resa. Men jag har ingen aning om var man gör detta. Är det någon som kan upplysa mig? Jag har ju inte tillgång till kylskåp nu och de kylklampar jag har lär nog snart ha tinat.
 
@Magiana Hittade du kylklampar? När jag googlade fick jag bara upp träffar från ungefär 10 år sedan, så jag är lite nyfiken på om det fortfarande finns ställen att byta på?
 
Oj finns den möjligheten fortfarande, jag minns att vi gjorde det för många år sen när vi var ute och campade. Men trodde det hade försvunnit, bra att möjligheten finns iallafall!
 
Attans, idag lyckades jag inte byta. Jag har varit in på två campingar och en mack. Det är mer än 2 dygn sedan jag bytte sist och det finns ingen kyla kvar i dem. Nu är det för sent att jag vidare. Men nu är bråttom att äta upp den kokta pastan. Jag har lite dressing också som inte heller mår bra av värmen...
 
Attans, idag lyckades jag inte byta. Jag har varit in på två campingar och en mack. Det är mer än 2 dygn sedan jag bytte sist och det finns ingen kyla kvar i dem. Nu är det för sent att jag vidare. Men nu är bråttom att äta upp den kokta pastan. Jag har lite dressing också som inte heller mår bra av värmen...
Nu börjar det bli sent men kolla även affärer. De kanske inte kan byta men man brukar kunna löpa frysta kylklampar och det kanske är värt det för att rädda mat.
 
Nu börjar det bli sent men kolla även affärer. De kanske inte kan byta men man brukar kunna löpa frysta kylklampar och det kanske är värt det för att rädda mat.
Det fanns inga affärer. Jag hade varken ork eller tid att leta vidare igår kväll. Jag var ju tvungen att leta rätt på en nattplats också innan det blev mörkt. Sånt tar tid ibland.
 

Liknande trådar

Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att det här problemet skulle uppstå! Jag går på semester om två veckor och har inte någon plan för min första vecka...
2
Svar
30
· Visningar
1 297
Senast: Rie
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 477
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp