byta klass?

S

sanni

Såg på greveritten att det var någon som var anmäld till en klass, men som byte klass... Får man göra det, av vilken anledning gör man det? Eller kan man bara ångra sig? :confused:
/Sanni

Sv: byta klass?

Ja, innan startanmälningstiden gått utt (eller av-anmälningstiden om det är avanmälan) så har du rätt att byta ryttare, häst eller klass (bara en av dem) utan att det räknas som efteranmälan (fast du får starta bland de efteranmälda när du byter klass).

Byter du ryttare så måste hästen ha varit anmäld innan anmälningstiden gick ut,
Byter du häst så får den 'nya' hästen inte ha varit anmäld i samma klass tidigare.

Du behöver inte ange någon som helst orsak.

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 728
Senast: mars
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: seahawk
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
724
Senast: Cavallo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka