Byta häst

Solvira

Trådstartare
Skulle behöva lite snabbt svar här. Jag vet att man får byta häst/ryttare utan att det kostar något extra men får två ryttare byta häst utan att det kostar något? Vi har inte riktigt bestämt vem som ska rida vilken häst i laget, men det är just de hästarna som kommer vara med i alla fall...

Alltså, ryttare x anmäler sig med hästen y, och ryttare e anmäler sig med hästen f. Får de då byta efter anmälningstidens utgång så att x rider f och e rider y?

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
21
· Visningar
1 044
Senast: Idaw83
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
733
Senast: Cavallo
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka