Byta golv i hästtransport.

Lisen82

Trådstartare
Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa mig. Just nu är gummimattan fastlimmad på trägolvet. Ovanpå finns 2 tjocka broddmattor. Kan man ha aluminium golvet och broddmatta eller ska man köpa en gummi matta att ha under broddmattan? Har kollat lite på nätet och mattorna är snordyra! Är till en Cheval liberte XL 2002.

För att byta golvet, behöver man ta ur väggarna eller får man ut enbart golvet? Aluminum golvet är olika delar man klickar ihop.
 
Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa mig. Just nu är gummimattan fastlimmad på trägolvet. Ovanpå finns 2 tjocka broddmattor. Kan man ha aluminium golvet och broddmatta eller ska man köpa en gummi matta att ha under broddmattan? Har kollat lite på nätet och mattorna är snordyra! Är till en Cheval liberte XL 2002.

För att byta golvet, behöver man ta ur väggarna eller får man ut enbart golvet? Aluminum golvet är olika delar man klickar ihop.
Tipsar om facebookgruppen Renovera hästtransport/hästsläp. Där brukar man få bra svar. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
653
Senast: Cavallo
·
Utrustning Har köpt en christ concord-07 vars golv (trä) behöver bytas, visar sig att gummimattan är gjuten och är på något vis fastlimmad i...
Svar
4
· Visningar
2 201
Senast: Marrsan
·
Utrustning Hej! Jag har idag ett Thule horseliner släp. Måste köpa nytt inom en två års period iaf och läser allt jag kan men hittar inget jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 631
Senast: Blandrastik
·
Utrustning Jag har idag en gammal hästtransport, men är nu i färd med att skrota den och köpa något annat. Det är 20 år sedan jag tittade efter...
Svar
19
· Visningar
3 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp