Byta dator- HJÄLP

S

Sentenced

Datorn jag sitter vid nu här hemma har gjort sitt och vi ska byta ut den och ställa hit min helt oanvända laptop istället.. :angel:

Alla vi här hemma är ju helt IQ-fiskmås vad gäller datorer(ja nästan iaf) och det jag behöver veta är: VAD behöver jag ta med till den andra datorn vad gäller internetanslutningar och dyl?? :p

Alltså vad behöver jag göra för att vi ska få internet att fungera på det datorn? Koder, behörigheter???
Så jag vet vad jag ska skriva in på rätt ställen sen!:rofl:

Sen är det väl någon skiva man ska köra oxå..
 
Sv: Byta dator- HJÄLP

Beroende vad för anslutning du har
Vilket bolag du har.

Får man svar på dessa två frågor så är det lättare att svara
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 015
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag har fiber hemma. Indragen med kabel från mina hyresvärdars hus, alltså inget eget. Används till att strama tv via chromecast, dator...
Svar
11
· Visningar
1 133
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 185
Senast: Yrsel
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 163
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp