Det har stått mycket negativt om dem i DN, människor får inte ut sina pengar som de vill.
Jag har fattat det som att det är nån form liknande pyramidspel. Så länge de var hajpade så funkade det bra. Nu är det tuffare att få de pengar man har där.

Personligen skulle jag vari8t försiktig. Bara fört över sånt jag kan förlora utan större skada.
Absolut INTE haft den som enda bank.
 
Swedbank kan vara riktigt krångliga att ha att göra med, i synnerhet på vissa orter.
Prata direkt, alltså fysiskt, med de banker som finns nära dig, om de tjänster du vill ha och välj den som verkar bäst.
JAK har fått mycket kritik på senare år som andra sagt, jsg skulle vara försiktig med den banken.
 
Tror dessutom att bemötande och grad av krånglighet beror på aktuell personal på det kontoret.

Jag har haft noll krångel med LF Bank på min ort. Swedbank har varit kärva och ovilliga. Däremot är den lokala sparbanken toppen.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
860
Senast: Karfitsa
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle tro att många här inne reser mycket mer än mig och tänkte därför fråga; har ni separata betalkort för resor utomlands? Något...
Svar
16
· Visningar
556
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Vi är på jakt efter ett gemensamt sparkonto med bra ränta. De flesta konton verkar vara gå att vara en person som har tillgång, vi vill...
2
Svar
20
· Visningar
1 262
Senast: Clabbe
·
Fordon Måste så småningom byta bil. Vill ha en automatväxlad lite högre bil, årsmodell 2014 och nyare och körd under 10 000 mil. Har kollat...
Svar
3
· Visningar
289
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridbyxor för kurvor
  • Perlino

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp