halvblods_tjejen

Trådstartare
Hej!

För det första vet jag inte om tråden ligger rätt. . Sen så kanske detta är en liten dum fråga men måste få svar. . .

Om man ska anlägga en ridbana behöver man ansöka om bygglov då?

Eller man behöver inget Tillstånd för en sådan sak kanske? Är helt ny på detta. .

MVH
Sandra
 
Sv: Bygglov?

Frågade precis min kommun det och svaret var om det ligger nära ett strandskydd kan bygglov behövas annars inte. Vet dock att olika kommuner har olika regler.
 
Sv: Bygglov?

Oki, så det bästa vore nog att jag ringer kommunen och frågar, då kan det i alla fall inte bli fel!=) Tack för svaret!:)
 
Sv: Bygglov?

Knappast bygglov, men det är möjligt att du behöver marklov. Om du t ex redan nu vet att du kommer att behöva schakta eller fylla ut föreslår jag att du gör en uppskattning av hur mycket du kommer att ändra marknivån innan du ringer.
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 930
Senast: Freazer
·
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
1 307
Senast: bettysmatte
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp