V
v_NiniZ_v
Ska bygga stall med tre boxar. 1 foderkammare + 1 sadelkammare.
Har ni några Tips om bl a praktiska saker m.m.?
Nina
Nina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
v_NiniZ_v skrev:Ska bygga stall med tre boxar. 1 foderkammare + 1 sadelkammare.
Nina
confetti skrev:då måste jag bara fråga: hur mkt kan det kosta att bygga stall (om man bygger det mesta själv). har planerat att någon gång (långt fram!) bygga ett stall med 8 boxar , duschrum, foderkammare, sadelkammare ohc något sorts utrymme för redskap och spån. och plats för hör på ett loft eller något.
confetti skrev:då måste jag bara fråga: hur mkt kan det kosta att bygga stall (om man bygger det mesta själv). har planerat att någon gång (långt fram!) bygga ett stall med 8 boxar , duschrum, foderkammare, sadelkammare ohc något sorts utrymme för redskap och spån. och plats för hör på ett loft eller något.
oj oj oj.. inte en aning.. det är ju många "praktiska saker" så det kan ju kosta lite.. men nä tyvärr så har jag inte svaret!confetti skrev:då måste jag bara fråga: hur mkt kan det kosta att bygga stall (om man bygger det mesta själv). har planerat att någon gång (långt fram!) bygga ett stall med 8 boxar , duschrum, foderkammare, sadelkammare ohc något sorts utrymme för redskap och spån. och plats för hör på ett loft eller något.
piggis_83 skrev:-plats i stallet för täckeshängare, gärna en förvaringskorg på varje box oxå för nattbandage osv
-en hopfällbar sadelhängare vid skötselplatsen i stallet är mkt bra!
Salandge skrev:krubbor som man kan fälla utåt mot gången när man ska fodra.
v_NiniZ_v skrev:Vart finns dom att köpa??
v_NiniZ_v skrev:Wauu... vilket av alla stallet var det som ni byggde..!?
Riktat åt ALLA på detta forumet:Bara så att ni vet; jag undrade vad man kan ha för inredning bl a i stallet.. inte hur mycket det kostar att bygga o s v som nästan alla svarar på!