Bygga ridhus/ridtält

jackietiff

Trådstartare
Familjen planerar att köpa befintlig hästgård eller tomt och bygga allt nytt. Största frågan är ridhus... Det är ett måste så vi tittar på olika alternativ. Men vad har ni här för erfarenheter?
Det är ett privat ridhus och vill gärna ha mått på ca 20x45 ish, är också sugen på ett ridtält men vill gärna höra vad folk har hemma? För och nackdelar mellan de olika alternativen?

Kommer placeras i stockholms området.
:D
Väl mött!
 
Är ni nyfikna på ridtält och bor i stockholmsområdet kan jag rekommendera ett besök på Rotbrunna i enköping, de har ett härligt ridtält och är jättegulliga, de berättar gärna om fördelar och nackdelar för ridtältsugna :)
Jag skulle valt ridtält, älskar deras. Osäker på vilket som blir billigast dock.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 195
Senast: Ajda
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 962
Senast: QueenLilith
·
Småbarn Ni som har barn och bor i/runt Göteborg (bara villa eller radhus intressant, inte lgh) var bor ni? Vi planerar flytt men eftersom ingen...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
23 036
Senast: Killaloe
·
Fritid Jag är sugen på att köpa fritidshus :) Jag tänker mig antingen inom en radie på ungefär 10-15 mil utanför Stockholm, eller på Gotland...
2
Svar
26
· Visningar
3 097
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp