bygga hundgård - vad tror ni om det?

Nominous

Trådstartare
jag har kommit på idé att bygga en hundgård hos mina svärföräldrar.:D

dom har en jättestor tomt och på tomten finns en jättefin lekstuga. saken är den att deras yngsta barn är min sambo (som är 22) så denna annvänds inte till något alls. så igår pratade jag med dom om detta och dom tyckte det lät som en bra idé.

annledningen till varför jag vill bygga denna hundgård är för att mina hundar är hos dem på dagarna när jag går i skola/jobbar. men den ena hanen markerar lite inne så det känns inte kul att dom gåt å pissar innomhus.
sen måste det väl vara hur bra som helst att dom kan sitta ute och sola när det är varmt ute.

jag tänkte sätta in ett element i lekstugan och göra en hundlucka i dörren. för dom måste ju ha varmt på vintern efetrsom det är nakenfisar! :D

vad tror ni om detta??

Sv: bygga hundgård - vad tror ni om det?

Perfekt! :D
Min vovve har sin hage i vår trädgård, ca 500kvm med träd och gräsmatta fick han och han älskar att vara där. Ska vi gå på promenad försöker han alltid gå in i hagen först, jag får kalla ut honom. Nu när det är fint väder kommer han bara in för att sova middag...

Lekstugan lät jättebra, vi ska bygga hundhus så jag är lite avis på dig där det redan finns så bra utrymme. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en schipperke som är 8 år ung och pigg. Hon kräver inte lika mkt som när hon var ung (timtals motion/aktivitet per dag) utan...
Svar
4
· Visningar
1 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar