Byebye, See You Later!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Red Mile
  • Startdatum Startdatum
R

Red Mile

Hittade den omtalade sekvensen från årets Kentucky Futurity Filly där Ron Pierce vinkade adjö till Trond Smedshammer. Klicka här.
Pierce bötfälldes för detta, och tvingades även att be om ursäkt.

Ett tips till: På http://www.youtube.com finns hur mycket hästsport som helst att kolla på. Både sådant som filmats professionellt och sådant som glada amatörer filmat. Något att fördriva tiden med när man är sjuk eller allmänt insnöad...:p
Jag sökte på "harness racing" i sökrutan, för söker man på "trotting" så kommer det mest ridhästar som travar runt i manegen.
Ska väl också passa på att varna för att det förekommer en del olyckor med sulkylopp också.

Bjuder på ytterligare ett smakprov för de ungdomar som inte sett Ideal du Gazeau: klicka.

Sv: Byebye, See You Later!

Haha, står det verkligen i regelboken att man INTE får vinka när man kör förbi? :rofl:

Hahaha:rofl: :rofl: :rofl: !! Den var störtskön!!

Men är det bara jag som tycker att de använde spöna liiite för mycket..?:confused:

Jag som trodde de skulle ut å fiska efter loppet :crazy:

Härliga blider iaf...

Tackar vi för Red Mile :bow: :bow: :bow:

Bjuder på ytterligare ett smakprov för de ungdomar som inte sett Ideal du Gazeau: klicka.

Måste säga att jag blev mäkta imponerad efter att ha sett Idealen i det här loppet.klicka.

Sprang och ställde hela vägen, blir störd i slutsvängen och tappar stilen helt för att sedan på 3 steg blåsa ifrån hela fältet? Märkligt!

Hittade den omtalade sekvensen från årets Kentucky Futurity Filly där Ron Pierce vinkade adjö till Trond Smedshammer. Klicka här.
Pierce bötfälldes för detta, och tvingades även att be om ursäkt.

Ett tips till: På http://www.youtube.com finns hur mycket hästsport som helst att kolla på. Både sådant som filmats professionellt och sådant som glada amatörer filmat. Något att fördriva tiden med när man är sjuk eller allmänt insnöad...:p
Jag sökte på "harness racing" i sökrutan, för söker man på "trotting" så kommer det mest ridhästar som travar runt i manegen.
Ska väl också passa på att varna för att det förekommer en del olyckor med sulkylopp också.

Om man vill se travlopp vad söker man på då?
om man skriver trotting så blir det som du sa massa hästar som springer runt i ett ridhus!

Vad söker man på om man vill se travlopp?:confused:

Hehehe :D .........smakar det så kostar det. Vikken häst hon är och vilket avslut:eek: När dom är jämsides så har märren ytterligare en växel att skicka i.

ååå vad jag rös när jag såg Ideal du Gazeau :love: kämpe! (nej jag har aldrig sett ett lopp med honom) pålles morfar :)

synd bara på den dåliga kvaliten..

WOOOHOOOO :banana: :banana: :banana: :banana:

Jag kan ju se franska monté lopp där :bump: :bump: :bump:

Tack Red Mile :bow:

Jag får ilskna och upprörda pm från en nyreggad bukefalist i 08-trakten vid namn "Montéänkling"...:cool:

Jag får ilskna och upprörda pm från en nyreggad bukefalist i 08-trakten vid namn "Montéänkling"...:cool:

*skrattar så jag ramlar ur soffan o sätter glöggen i halsen*

:rofl: :rofl: :cry: :rofl: :rofl:

Vad har denna änkling på hjärtat då? :D

Underbart,bara läst om det och kul att få se :rofl: .
Undrar vad de har för otalt med varandra då :angel: .

Tackar:bow: :bow: Du har räddat min sjukskrivning! Finns inget jobbigare än att vara hemma fr jobbet och oförmögen att göra ngt vettigt hemma oxå:mad:

Minns Bergharns gest mot måldommartornet på Eskils... fick väl böter han med eller?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka