Butet-hoppgjord

P

pollan

Är de så mycket bättre en "vanliga" om man tänker på pris skillnaden ?

Någon som har en sådan gjord? hur är de i str? måste bestämma mig i morgon :D

Sv: Butet-hoppgjord

Nej det är den inte. Min tränare har en sån som jag använt rätt mycket när jag ridit hennes häst och den är inte alls bättre än en från tex GG eller Prestige.

nej jag tycker inte att den är så märkvärdig, finns bättre för mindre.

okej tack båda.. ja de är ju otroligt dyra då "dyra" gjordar vanligt går på 2 tusen..
haha vad jobbigt deet blir nu.. äsch mamma får bestämma :D

Jag har två till mina sadlar och det är ingen som helst skilland!
Tycker att GG gjorden är bättre!...men färgen passar inte sadlarna!

Vad är meningen med en så dyr sadelgjord egentligen, om den inte ens är bättre än "de vanliga"? Det är ju som allt annat en förbrukningsvara och behöver ändå bytas ut såsmåningom...;)
eller är det kanske namnet man betalar för??:rofl::idea:

Fanns ju ingen gjord i den färgen som jag ville ha som passade till sadeln.:d

:rofl: :rofl: ja man kan ju undra.

dock tycker jag 300 är billigt :)

haha de som lägger typ 4 000 på en sadelgjord läggor nog även pengar på 300 kronors träningar :D

Var inte så säker på det. En i stallet har en häst för 200 papp, hon tränar en gång i månaden för hon har inte råd med mer, för lånet kostar så mycket :p

DET undrar jag med...
hellre då köpa en billigare häst och träna mer och utvecklas mer som ryttare.

Var inte så säker på det. En i stallet har en häst för 200 papp, hon tränar en gång i månaden för hon har inte råd med mer, för lånet kostar så mycket :p

Det gör jag också, fast jag har haft min häst några år har kommit så långt jag kan med henne och är dessutom fattig student, dock utan hästlån.

Jag älskar min från Bates! I do:)
MEN, jag måste säga att på stark andraplats ligger min 4 år gamla jacsongjord;)

/EmiliaW

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 151
Senast: Inte_Ung
·
Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 621
Senast: villhöver
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 440
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar