Busig Måne

Gnist

Trådstartare
Av 72 kort, så var det endast dessa som blev någorlunda bra :eek:

Han springer och hoppar nämligen ut ur bild....

Mne_1-1.jpg


Mne_2.jpg


Mne_3.jpg


Mne_4.jpg
 
Sv: Busig Måne

Oj lilla Måne :love:
Söt han har blivit!!! :D
jobbigt det där när man ska ta kort och objektet inte vill vara med :p
 
Sv: Busig Måne

Mne_5.jpg


Mne_6.jpg


Mne_7.jpg


Mne_8.jpg


Han är för rolig nu, den lille busen.
Hoppar omkring och studsar sig runt hela nedervåningen konstant viftande på sin lilla svans. Han skäller och morrar åt de stora hundarna när han busar, så även han är en verbal liten aussie :love:
 
Sv: Busig Måne

Jo, han är en riktig liten virvelvind som flyger omkring över golven i en hiskelig fart :D :rofl:
 
Sv: Busig Måne

Han är en australisk terrier på 5½ vecka, som flyttar till Finland om 2½ veckor. Söt som socker och busig som attan :D
 
Sv: Busig Måne

Naaaw vad söööööt!! :love: :love:

*Ser i min kristallkula att han kommer bli en riktigt bra hund och sopa mattan med motståndarna på utställningar och tävlingar* :D
 
Sv: Busig Måne

Sicken liten söting......det lyser BUUUS om honom :) Gissar att du kommer sakna honom när han åker! Tur du har de andra småttingarna som snart är i samma ålder :D Kommer du att behålla någon?
 
Sv: Busig Måne

Jo, nog kommer jag att sakna honom en del, men han får det nog bra med att tukta sin nya ägares laikor ;)

Eftersom jag har jämtvalparna och lapskan, så kommer jag inte att spara någon aussievalp nu i vår.
 
Sv: Busig Måne

Kommer du hit & skriver min omtenta som jag kommer drabbas av pga av alla dessa distraherade valpbilder som dyker upp hela tiden :love:
 
Sv: Busig Måne

Tyvärr inte en enda hund... men man kanske kan svamla om valpar och hoppas att även den som rättar tentorna blir distraherad? :angel:

Hur är förresten den här utställningen i Österbybruk? Är det en stor tillställning där man kan shoppa allt som tänkas kan, eller är den av typen "köp en ljummen varmkorv i brukshundsklubbens stuga"? Finns det mååånga olika hundar att titta på? :love:
 
Sv: Busig Måne

Du kan shoppa rätt mycket hundgrejor där ;) I alla fall kunde man det sist jag var där och det finns mängder av hundar att titta på :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 456
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 542
Senast: fixi
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp