Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har också en som blir dålig i magen av burkmat oavsett sort. Alla våra blir dessutom dåliga i magen av mjaus kattmat, både burkmaten och torrmaten.
Håll dej du till ett bra torrfoder
Nej, mina katter äter nästan bara burkmat (MJAU) och de verkar bara må finfint i magen. Den lille blev ganska lös i början när han som unge vandes in vid blötmaten, men jag försökte vänja långsamt och med tiden gick det över.
Mina katter varierar mellan olika våtfoder, kött och dylikt utan minsta problem i magen.
Förutom Rustie, som reagerar med diarré på MJAU burkar, men inte tetra.
De har plåtmagar, och jag är helt övertygad om att det har att göra med att de alltid fått en varierad kost. De är inte kräsna heller.
Sols frågor är väldigt relevanta, hur går du till väga när du vänjer in det?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.