Burbygge - vad tror ni om detta?

Septicemia

Trådstartare
Har suttit och funderat länge och väl över hur marsvinen ska få bo nu när de vuxit till sig och då slog det mig att min gamla stallbyrå nog fortfarande stod och skräpade i något förråd.
Mycket riktigt, skitig och ful och full med bilklistermärken (den var garagebyrå innan den hamnade i stallet ;)) stod den bara där.
Skruvade bort benen och slängde lådorna och har skurat bort det värsta smutsen från den.

Vad tror ni? Tanken är att det ska bli galler på hela sidan och att "bjälkarna" får vara kvar, tar ev bort en. De är bra att hänga saker i. Ska klä den invändigt med vaxduk.

Photo_21236_566143.JPG

Photo_21236_566144.JPG

Photo_21236_566145.JPG

Stallljus är inte bra för mobilkameror :p

Sv: Burbygge - vad tror ni om detta?

Jodå, jag kan tycka lite....

Jag är själv en sån som bygger en sak av en annan. Har gjort en marsvinsbur av ett gammalt vitrinskåp!:D

I stället för vaxduk kan jag rekomendera att du limmar fast en linoleummatta, eftersom vaxduk är lite för tunt, och inte så hållbart som det verkar vara.

Lycka till med "bygget"

Sv: Burbygge - vad tror ni om detta?

Tack, ska kolla upp det där genast! :bow:
Jo, jag vet att vaxduk inte direkt är det bästa materialet alla gånger, men det får bli nödlösningen om jag inte hittar något bättre fort.

Edit: Jag hittade vanlig vit färg nere i källaren sen vi målade lägenheten så jag kan måla utsidan i vitt också! :banana: Nu är den rätt sjaskig på utsidan, men ren.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Dressyrsnack 17
  • Atletix

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka