JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bupac oralt till eländig katt.
Beklagar
Beklagar förlusten
Hästvård
Jag har ju varit förskonad från många av de 'små' skadorna/grejorna (på bekostnad av att jag fått de stora.. :crazy:). Tror jag under...
2
Kloskada
Hundhälsa Bättre att åka in en gång för mycket än en gång för lite. Jag var med om liknande på min förra tik, folk tyckte att jag överdrev som...
Red_Chili
Idag kl 07:47
Svar: 7
Visningar: 252
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Usch med sådan rädsla. När jag hade häst och hon blev dålig och behövde sprutor varje dag för andra gången och då båda gångerna handlade...
Lillefrun
Idag kl 07:47
Svar: 1 068
Visningar: 61 805
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag var tvungen att gå in på deras sajt och titta. "Our boys ... provide the distinct English Labrador Retriever look" O_o
Capybara
Idag kl 07:07
Svar: 1 788
Visningar: 173 793
Hund
Färgtråd III
Avel Ja, ser ut som en minimal tobiano. Då brukar de ha höga strumpor men knappt något vitt i huvudet, och kanske någon mer liten vit fläck...
Gabby_Ossi
17 minuter sedan
Svar: 647
Visningar: 75 877
Avel
Ridbyxor
Utrustning Håller med om Bombay. Har haft ett par men gillade dem verkligen inte. Tyget är jättekonstigt och så är de hårda och stumma i midjan...
MiniLi
22 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Vi har så olika syn på det här att jag inte ids fortsätta. Om man inte ens förstår att dressyr på högsta nivån innebär en rejäl...
MiniLi
32 minuter sedan
Svar: 405
Visningar: 20 685
Grenar