Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Hejar på din bebis. Hoppas den vill komma ut snart.
Har tyvärr inga bra tips att dela med mej av, min ville ju inte komma ut alls.

En hel vecka.... börjar tro att jag bara har fått ölmage (utan att dricka öl då).... :confused: Jag kanske har blivit lurad....

Men nu får du allt hålla dig tills på söndag.
Jag är på hingstvisning i Ljungby i helgen...
Så knip igen och knö utav bara helvete på söndag kväll. Ok? Deal??

:D

Inget vidare....
Jag var och bowlade igår, tänkte att det kanske skulle hjälpa men det var bara höfterna som började värka..... kanske inte så smart alltså... :angel: men kul var det.... :)

Idag ska jag baka en massa bullar så äggklockan kommer ringa massor av gånger. Kanske det får bebisen att fatta vinken....

Jag följer med spänning vad som ska hjälpa din bebis att komma ut. Hoppas det inte är att baka bullar för det är inget jag har lust att göra ;)

Själv fick jag mensvärk och spänningar i ryggslutet igår kväll. Mensvärken känner jag inte av nu, bara ryggen. Har inte kännt något innan i ryggen så hoppas det kan vara ett tecken. Men det e det troligen inte :(

Inget vidare....
Jag var och bowlade igår, tänkte att det kanske skulle hjälpa men det var bara höfterna som började värka..... kanske inte så smart alltså... :angel: men kul var det.... :)

Jag var och bowlade några dagar innan min bäbis behagade komma ut, dessutom hade jag gett upp hoppet om att föda barn så jag hade börjat jobba igen efter att ha varit hemma med HP.
Så om inte bowlandet hjälper kan du ju försöka åka till jobbet om du inte redan jobbar.
Fast jag tror stenhårt på att bowlandet gjorde susen, ge det någon dag till bara...;)

Blev det några bullar eller är det bebis på gång??

Bollen har inte varit här sedan 10.07 i morse..
Hmmm...?

Hoppas det är på gång nu då :banana::banana:

fortsätt drömma va!!!!

Ingen bebis, men massor av bullar i frysen :d

Men ååååååååååååååååh :mad:

Åk iväg till BB någon gång! ;)

Jag får väl vänta några dagar och se om bowlingen ger resultat....

Kanske får ta en tur förbi stallet jag är anställd i, men borde det inte vara det samma eftersom jag har hästar hemma också??

Kanske kan åka dit och kräva att dom TAR UT DEN NU!!!! för bukefolket vill det, annars kan ingen annan föda för så är reglerna... :angel: Då borde dom förstå allvaret.:idea:

lasta av två balvagnar full me hö. det hjälpte med min första. Hann knappt göra klart...:d

Tvåan kom när jag precis ställt mig för att göra kalops. snabb rackare den också. Hann vara inne på BB en kvart:p

Höskullen är full, men kalops kan vara värt att prova!

Alla förslag mottages tacksamt....

Amen, suck !!! Snart kommer jag och draaaar ut bebisen :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka