Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Du kan vara lugn än så länge. Inget illamående idag, bara förvärkar som märks av. Gör inte ens ont, bara spänner en stund då och då.
Jag ska snart till barnmorskan på kontroll så jag ska kolla med henne vad hon tror. Känner mig lite lurad att mensvärken är borta :( Det verkar som bebisen bestämt sig för att vänta lite :mad:

Du kan vara lugn än så länge. Inget illamående idag, bara förvärkar som märks av. Gör inte ens ont, bara spänner en stund då och då.
Jag ska snart till barnmorskan på kontroll så jag ska kolla med henne vad hon tror. Känner mig lite lurad att mensvärken är borta :( Det verkar som bebisen bestämt sig för att vänta lite :mad:

Har slemproppen släppt?

Vilken skillnad!! :D

Själv kan jag inte visa bilder på före/efter EDA, men kan ju säga att före var jag stenhård mot min man "Du går ingenstans!!!!" när han bara ville iväg o kissa :o, efter EDA:n var satt så skickade jag iväg honom till sjukhusrestaurangen så att han skulle slippa vara hungrig. När han kom tillbaka en halvtimme senare sa jag "du hade inte behövt jäkta för min skull...";)

typiskt då...

Jag hade molande värk i början av förra veckan men det lugnade ner sig och kommer nu till och från....

Nu har jag passat på att baka 3 (!) sockerkakor, kan vara bra att ha hemma ifrysen då strömmen av folk kommer sen.... :smirk:

:rofl::rofl:

Efterbilden stämmer med hur jag kände.:love:
Förebilden (om det funnits en sådan) hade varit jag sparkande. fäktande, skrikande med en sambo och en bm som ligger på mig för att jag inte ska slå sönder förlossningsrummet:crazy:

Det hjälpte inte att gå med hundar på viltspårskurs. Kursledaren visste att jag är höggravid så han la snälla spår på rätt bra ställen.

Nähä... inget i natt heller.... vad är det här igentligen???? :mad:

En hel vecka.... börjar tro att jag bara har fått ölmage (utan att dricka öl då).... :confused: Jag kanske har blivit lurad....

kanske sockerkaka... så mycket som jag har bakat..... eller så har inte jästen jäst ordentligt i brödet..... :idea:

Du ska gå 12 dagar över, det är då man får finast bäbisar ;)

då får jag väl ställa in mig på den 16:e då...
Då ska sotaren komma dessutom, så han kanske har något knep :rofl:

Han kanske kan sota ur skorstenen åt dig ;) :rofl:

jag får fråga... :rofl:

Att jag inte tänkte på det när vi hade avloppstömning nu i veckan...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka