Bula under magen

TrySomethingElse

Trådstartare
Hej, min sommarhäst fick nyligen en bula under magen precis före bakbenet. Hon fick den igår och då var den redan rätt stor, kanske 6cm. Den är rätt hård. Idag är den däremot större, lite över 1dm. Jag är rädd att det kan vara en tumör eller något liknande, vad tror ni?!
Vi har alltid haft henne inne under dagarna då det är så mkt insekter på henne. Men igår fick hon gå ute i princip hela dagen, kan det ha något med det att göra?

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 398
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 691
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: ryujaneiro
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka