Nu blev jag sugen på att ta ledigt och åka med! Måste kolla. Är mitt i flytt också så arrrh!
Övertala mig att åka!
Ja, kom! När man flyttar behöver man paus
Visst bor du i mina trakter (Skaraborg)? Vi kan åka tillsammans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag sugen på att ta ledigt och åka med! Måste kolla. Är mitt i flytt också så arrrh!
Övertala mig att åka!
Ja gör det!Ja, kom! När man flyttar behöver man paus
Visst bor du i mina trakter (Skaraborg)? Vi kan åka tillsammans
Jag läser Stockholm hälften av gångerna (Sthlm typ)Ja gör det!
Fast det blir krångligt att tilltala er.
Hur jag än formar tungan så låter era nick ungefär likadant - ztsu sthu
Ja gör det!
Fast det blir krångligt att tilltala er.
Hur jag än formar tungan så låter era nick ungefär likadant - ztsu sthu
Jag läser Stockholm hälften av gångerna (Sthlm typ)
Har du tält? För det får nog inte plats någon mer i huset (övervåningen är helt full vet jag). Exceldamen har bättre koll
Jag kan fixa tält ge mig till måndag att planera och prata med chefen om ledigt bara.
@ztsu japp, Falköping. Så kan fixa skjuts till Skövde
Haha! Är jag ensam om att försöka lista ut vad bokstäverna står för? Senaste budet: shut the heck upJag läser Stockholm hälften av gångerna (Sthlm typ)
och amha?Haha! Är jag ensam om att försöka lista ut vad bokstäverna står för? Senaste budet: shut the heck up
American Horse Association?och amha?
Bygger på mitt namnoch amha?
Haha! Är jag ensam om att försöka lista ut vad bokstäverna står för? Senaste budet: shut the heck up
Mitt extratält och extramadrass är fortfarande inte paxat av någon.Har du tält? För det får nog inte plats någon mer i huset (övervåningen är helt full vet jag). Exceldamen har bättre koll
Men hur uttalar du det?ZTarlet (min första häst, may she rest in peace )
SUsanna (jag! )
Så tråkigt var det
Men hur uttalar du det?
/taantén
Fattar du vilket elände du ställer till medDet gör jag inte. Jag skriver det bara
Det gör jag inte. Jag skriver det bara
Stsu kanske?Fattar du vilket elände du ställer till med
Vavava!
"XXXX på buke skrev..."
Nä? för min bonniga tunga får inte ihop skillnadenStsu kanske?
Jag tänker mig alltid någon som nyser och någon som hostar?Nä? för min bonniga tunga får inte ihop skillnaden
stsu - sthu