Buketräff på Jultorpranch

Sv: Buketräff på Jultorpranch

Hoj . Jultorp e det iealiskaste stället för en buke träff. Ganska centralt beläget. God mat sköna sängar stort dansgolv o lita latjolajban ridning. Vad säger ni , typ i början på augusti. Ingen tävling då väl?. jag känner lollo , har vatt där tre gånger . Jag e fin fin på att arrangera.

Tycker också det låter kul!!! :) Om ni bestämmer nått datum, så hoppas jag att jag är ledig från jobbet då och kan hänga med!!! ;) Dock inte vecka 31 för då är det Classic Car Week i Rättvik (där jag kommer ifrån) och då har vi fullt upp där...

Ett litet tips; är ni intresserad av lite amerikansk häst krafft i plåtform, bör ni kanske fundera på att ta en tur till Rättvik då i vecka 31! ;) (Om jag inte missminner mig, finns det också en westerndag för familjer)

Hoj . Jultorp e det iealiskaste stället för en buke träff. Ganska centralt beläget. God mat sköna sängar stort dansgolv o lita latjolajban ridning. Vad säger ni , typ i början på augusti. Ingen tävling då väl?. jag känner lollo , har vatt där tre gånger . Jag e fin fin på att arrangera.
Vi har SQHA Nationalls bokad början på Augusti...:rofl::rofl:

Vi får la lura ut något. Ja tycker apsolut att en träff på rhc är ett måste.

Hehe, Erik är hemma igen, så vitt jag vet.. iaf är han tillbaka framför datorn.. *är alldeles för väl uppdaterad* ;)

Tjadu morsan.. RHC lär jag väl vara på med dig tror jag :P får la se om Grabben T lyckas ta sig hit i tid till dess... hade väl varit roligt?

Men.. inge jultorp för mig :P det blir så svårt det där med djurvakt lixom.. ;) och pengar.. *suck* jultorp eller kanada.. ehum.. *flina*

F.ö. så hälsar Grabben T till dig och hoppas att snön inte gav dig för mkt problem (hoppas jag med iofs :) )

Såg Erik härom dan. Han red en palomino, Quarter.
Hos en mkt duktig tränare. Ska pumpa hovis på info nästa vecka.:p

Menmenmen... har du varit och smyg kikat på mig utan att säga hej?
eller är jag trög ? längesen ?
kom hem igår..

Jag kommer nog torsdag. Vore attans rattans nice om vi kunde träffs fredakvällen på Paxinarion palace. Hjärtans välkommna:bow: jag kan lära er line dance om det är så att de behövs som stämmningshöjare:rofl::rofl::D

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 615
Senast: Nepenthe
·
Foder & Strö Varför kommer inte mördarsniglarna ut på åkrarna? Tur är väl det, vore en mardröm att få in sådana i hösilaget.
Svar
5
· Visningar
484
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 828
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
794
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka