Buketräff i morgon på Bent?

Sv: Buketräff i morgon på Bent?

vaddå buketräff?? man är väl där för att kolla Bent?? då är man ju så upptagen,eller jag är det iaf med att försöka förstå all danska....hmm det jobbigaste under hela kvällen....:rofl:

emmaolsson skrev:
försöka förstå all danska....hmm det jobbigaste under hela kvällen....:rofl:
Säg då att du inte förstår danska när han frågar så förklarar han på engelska istället ;)

Jag har nog ganska fullt upp. Men jag kan nog säga hej i pausen eller efter föreställningen iaf :p Bara att haffa mig och presentera er! :D

vad bra men shit min engelska är ju så kass osså....jag borde nog lägga lite tid på språk,men hästarna o vovvarna är roligare......när man gick i skolan fattade man ju inte hur bra det var med språk....haha

Haha, då ska du höra mig när jag försöker snacka tyska med den andra praktikanten!! :rofl:

Tillochmed jag fattade hans engelska riktigt bra! Han kör med väldigt lätta ord för att idioter som jag också ska ha en chans att förstå ;)

:rofl: Have fun ;)

Slipper jag och pallas sitta och berätta om praktiken kan du gott få göra. :devil:

*Spirit*

sist vi var där så glömde han bort att även berätta på engelska, gjorde det i början, men glömde bort sig & fortsatte på skandinaviska. :crazy:
Iofs. kunde tyskarna bland annat räckt upp handen & påmint han, tror inte dom fick så mycket ut av aftensträningen. Mer än att dom fick se en trevlig ridning.

Ang buketräffen så hade man kunnat träffats i riddarsalen & presenterat oss för varandra för att senare återgå till aftensträningen. Intressant att träffa bukemänniskor live & få ett ansikte till nicken. Dom som fortfarande vill vara iognito får självklart vara det. Jag är själv främst där för att se Bent.

/Spirit

nu ljuger hon igen ;-) alltid när hon lånar mitt nick så ljuger hon ;)
hon är bara där för att vi ska åka båt så hon kan köpa TOBLERONE!!:bump:

Tesora

Jag skulle också lätt kunna åka över för att få köpa toblerone :angel: dock känns det billigare att köpa det i affärerna här :p

Glömmer han bort att ta det på engelska så får ni väl påminna honom ofta :p

kunde tyvärr inte åka med :cry:
Men kommer snart till bent och ska hälsa på en person där ! Då lovar jag att jag ska presentera mig !!:banana:

Tesora

jag var hos Bent i går men ville inte vara med på "buke träffen" men iaf jag fattar så lite danska!! Men vill veta vad det är som har hänt Hugin förr, det han berättade.... fattadebara att det var nåt med akupunktur......snälla berätta för mig!!!

Tyvärr så har jag ingen aning om vad som har hänt hans häst Hugin.
Jag är inte någon branderuppare;)
Tycker han är en sympatisk människa med många bra teorier ,men jag rider inte barock själv! Mina tränare är i spanien.
Men finns säkert massa människor här på barockforumet som kan berätta för dig om Hugin!
Så vi skickar frågan vidare :angel:

Tesora

mesproppar...

Men det var kul att träffa dig, tyvärr var det inte så många ord man hann byta eftersom vi hade en bra bit hem ca 2 timmar & ville hinna med en lämplig båt.
KungTulle presenterade sig oxå, tjejen i glasögonen brevid mig.

Lycka till & glöm inte Tysons hovar nästa gång :devil: ;)

:rofl: Men mnementh då. Vet du inte att det är dödsstraff på att de har halm i hovarna speciellt på aftonträningen.

Bara retas med dig det vet du. :devil:

Liknande trådar

Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 122
Senast: Sesca
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
588
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: yamyam
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama