Buketräff Härlanda Tjärn onsdag 14.30!

Haukur

Trådstartare
All info står i rubriken;) Träfftråden verkar bara besökas av 3 personer så jag startar en egen för den här träffen och hoppas på bättre uppslutning.

Vi träffas vid Härlanda tjärn på onsdag 14.30. Behöver någon vägbeskrivning så hojta till! Det finns parkering för bilburna och lämplig hållplats att skutta av vid för kollektivtrafikanter är spåntorget, buss 17 tar en dit.
Koppelpromenad och för dom som vill, lite playdate i rastgården.

Sv: Buketräff Härlanda Tjärn onsdag 14.30!

Jag åker från Tjörn så jag kan hämta upp folk på vägen om det är så. Ringer de inte från jobbet så är jag garanterat på.

bra initiativ =D

troligtvis kommer det en eller två bulldoggs med =P

*putt* va tråkiga alla göteborgare är... kom igen nu!

Eller hur! Det var ju jättemånga som var på i början men det är ju inte så många som kommit på träffarna:p

fast kan ju varabra att vara en liten kärna med =D våra hundar är ju iaf bra kompisar, så det är ju bra att just vi gärna kan och vill iaf haha.

Ja det är klart:D Kirsty tycker det är så skoj att gå promisar med andra hundar och sen blir hon JÄTTETRÖTT och sover hela dan efteråt.

Haha, ja visst är det så. =D

Gand älskart med, och matte älskar när Gand är trött haha....

troligtvis inte haha! han var uppe i min säng en stund, men det verkar som att när han är riktigt trött. då vill han liksom sova helt platt, som nu på golvet haha!

Sirius höll igång bra igår kväll ändå. Skällde på soda streamern och kollade på Greys.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka