Buketräff Göteborg

parellikusken

Trådstartare
Buketräff Göteborg! 😁

Jag vill ha en Buketräff, men som många vet är jag rätt sjuk och har lite energi. Så någon som har ork att arrangera?
 
Det behöver inte bli så mkt uppstyrning... några plats- och datumförslag här i tråden bara, att enas om. :)
Ramen Ya verkar kul, där har jag inte varit. Andra beprövade platser har varit t ex någon Pinchos eller någon av långgatepubarna.
 
Det behöver inte bli så mkt uppstyrning... några plats- och datumförslag här i tråden bara, att enas om. :)
Ramen Ya verkar kul, där har jag inte varit. Andra beprövade platser har varit t ex någon Pinchos eller någon av långgatepubarna.

Pinchos skulle jag gärna följa med till, ramen är inte riktigt min grej 🙈
 
Jag kan nog när som utom v 8.
Men det är väl tänkt innan dess?
 
Åh,det låter roligt! Kan dock varken 1/2 ( repititionskurs hoppdomare) eller den 8/2 ( ska döma ponny sön) 😳
Blir det inte ett datum som funkar så gärna nästa gång 🥰
 

Liknande trådar

Skola & Jobb APT (Arbetsplatsträff) Hur många dagar innan ett APT bör man få veta att det är dags? Inga problem för dom som jobbar heltid, mötet...
2
Svar
22
· Visningar
1 148
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
464
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp