Men snälla nån, vad är det här för skuldbeläggande? Vem har gett dig rätt att lägga något slags ensidigt pedagogiskt-moraliskt ansvar på vissa användare här? Ibland är ju hur någon bemöts ett direkt resultat av hur den personen betett sig. Jag vet inte varför du tror att interaktionerna här skulle vara annorlunda än i livet i stort - ömsesidiga.Alltså ja... ni svarar med knasiga smileys. Om och om igen. Ingen här har svarat t ex @Smoothi. Det är väl bara att göra? Utan knasiga svar.
Ni föder motståndare med icke svar.
Folk bär själv ansvar för hur de beter sig och vilken information de söker upp och tar till sig. Jag tycker flera här har uppvisat ett enormt tålamod och stor intellektuell generositet. ”Jag blev nazist för att några på ett hästforum inte var snälla mot mig/inte utbildade mig i all evinnerlighet och lyckades övertyga mig mot min vilja på något magiskt vis”, det håller inte.
Du var ju enligt egen utsago less på Buke redan innan du skapade din användare, något du gett uttryck för i flera olika trådar, av flera olika anledningar. Det kanske ger en sämre utgångspunkt för en förutsättningslös diskussion?Jag reagerade på att det krävs svar av vissa här och en del kan skriva/påstå lite vad som helst.
Jag frågade om ett inlägg. Behöver jag innan person svarat hur fel det kan vara?
Sjukt less på tyckande så frågar varför eller hur. Innan jag påstår någon är vidrig.
Har du nånsin tänkt på att det kanske inte är upp till alla andra här att motbevisa dina nidbilder och leva upp till just dina krav? Det blir väldigt tröttsamt att förhålla sig till så mycket mer än det diskussionen faktiskt handlar om.