Bukes snyggaste kaninbild.

S

Skildingur

Dags att rösta fram... :bump: Bukes snyggaste kaninbild, så sätt igång och lägg ut bilder på era sötnosar :d lägger in mina senare.

Sv: Bukes snyggaste kaninbild.

Butterfly´s Siri, svart otter dvärghare 1 år:

{129AA8C5-F9F0-451E-B0FF-597403E43C4B}.jpg

Åååh!!! Vad gullig! Vad är de för ras?

KATEGORIER

Sötaste
Snyggaste
Roligaste
Vackraste
Fulaste
Tjockaste
Minsta
Största

hampe4litet.jpg

Det här är min älskling Hampus :love: :love: :love: Älskade honom så jävla mkt men i fredags förra veckan dog han helt plötsligt... :cry: :cry: :cry:

naaw vilken sötnos!
varför dog han ? :(

mörkros skrev:
naaw vilken sötnos!
varför dog han ? :(

Vi vet inte vad som hände igentligen.. :confused: Antagligen stannade hjärtat bara helt plötsligt. Har inte märkt något alls på honom innan o han var precis som vanligt när jag kollade till honom ca 1½ timme innan. Grät floder... :cry:

läckra, säj till om ni vill se mina... :love:

Meeen, jag har ju bara 1 bild av min kanin, och den börjar kännas extremt uttjatad ;)..Men ok, en gång till då. Vi vill gärna hamna i *sötaste* kategorin tack :D

Pokemon-2-cute.jpg

Min dator är nu under reparation så bilderna ligger på en "lös" extra hårdisk... Men en bild har jag på internet, som är gammal. Senare ska ni få se FINA bilder!!

Robin

Jag har en supergullig bild på Vanilj! Ska bara beskära den en aning... :p

Här kommer en urgullig bild på Vanilj från i våras...
Visst ser han ut som en supergullig babykanin?
Bilden togs typ en månad före hans treårsdag :love:

x1pxOYwqu4SjF7CKitV7xtdv1YvjT7TdzHvJzsCkwojzG-kJcKRU9l01Q2iqmCpRVDoSoTkTMG5fSw_ZOMv6Xq-_mOm658sIHtFnwGladY-25adif4PeY92zDjrrAaM046x3SfkZMB74mKpLIIhj3NwCQ

:bow: :bow: :bow: :love: han är så härlig!!!

//Emma

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
502
Senast: Krålus
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka