Bukes roligaste hund!

Sv: Bukes roligaste hund!

Liiite pinsamt är det att ha en Nasse...

15951078.jpg

En galning... Men vad är det för sorts djur, en krokodil?
10970548.jpg

Matte säger att jag inte kan bära däcket om jag har tassen på det. Men de tror jag inte på!

12293557.jpg

mer söta än roliga kanske :angel:

tror han är mindre än vad han igentligen är ..
16244330.jpg

trasslat in sig i nätet ..
16260201.jpg

ser ut som en såndär gossedjurs hund med superstort huvud och alldeles för liten kropp..
8765112.jpg

:rofl: :o
Jag såg inte va det var dom tuggade på, på första bilden, och trodde att det var en orange dildo. Herregud, jag tror jag måste ha glasögon. :D :o

:rofl::rofl::rofl:
Vilka bilder ni har på era tokvovvar!!!:D
Här är Kiera på valpträff (vet inte vad hon tyckte om sin bror:crazy:):
5372554.jpg

kl

Vem har koll på poäng räkningen??:angel:
Av dom som specifikt säger att dom röstar så är det två Selma och en på några till...
TROR jag iaf.:D
Men då passar jag på att rösta på din så då står det två-två:bump:

:rofl: :o
Jag såg inte va det var dom tuggade på, på första bilden, och trodde att det var en orange dildo. Herregud, jag tror jag måste ha glasögon. :D :o

:rofl::rofl::rofl:
även om jag vet att det är ett tuggben (jag var ju där:p) så kan jag tycka att det kanske inte riktigt ser ut som vad det är:p

*Hugger första bästa knapp*...garvar så tårarna rinner:rofl:... Verrdogan, det är ditt fel att jag nu vill ha en DP... Underbar, fullständigt underbar och lägger självklart min röst där:D

*Hugger första bästa knapp*...garvar så tårarna rinner:rofl:... Verrdogan, det är ditt fel att jag nu vill ha en DP... Underbar, fullständigt underbar och lägger självklart min röst där:D

Hiihii!! Tack. Så jag har lyckats spitta dej med Dp febern åxå:D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 348
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej, Som rubriken lyder väntar en flytt till Grekland för mig och min hund. Rabiesvaccin ordnade jag i måndags. Har du varit till...
Svar
13
· Visningar
795
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka