Bukes roligaste hund!

Sv: Bukes roligaste hund!

Här kommer min "fyllskalle"
7759394.jpg

Jag röstar också på Selma, helt underbar. :D

Selma är jättego men denna är också helt underbar. Ser ut som ett vildsvin!:rofl:

Snorkig överklassKamel sätter näsan i vädret.

15951077.jpg

Jag mår dåligt, slipper jag gå ut i dag?
fulhunden.jpg

Men dö nångång...
hilda2.jpg

Bläää på dig!
blliten.jpg

Aldrig! jag ska hjälpa till att hänga tvätten, sådetså! *tjurig*
14122461.jpg

Frihet ger dig vingar...
ingentassimarken.jpg

defenitivtroligaste hunden på buke!! garva så att tårarna rann XD

Hund? Monster? Gremlin? Ingen vet. Men uppenbarligen har någon precis dragit ett galet roligt skämt.

16278824.jpg

Helt underbar! Jag måste få ångra mig och säga att den är helt i klass med Selmas bild.

Jag tror aldrig jag sett en hund se så dum ut (ta det på rätt sätt nu!)

:rofl::rofl:

Kan säga att tyvärr växte inte hans korkade jag bort. På kortet har han ju valptänderna kvar men är övertygad om jag väckte han nu skulle jag kunna få ett kort i samma kaliber... Men scharmig är han min lilla körv.

Urcharmig! Den här bilden gör mig så glad. (Önskar att jag kunde skriva ut den och sätta upp bilden på väggen på mitt jobb, skulle definitivt göra arbetsdagen lite lättare ;))

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 348
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej, Som rubriken lyder väntar en flytt till Grekland för mig och min hund. Rabiesvaccin ordnade jag i måndags. Har du varit till...
Svar
13
· Visningar
795
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka