Bukes Kreativa Tråd!

Sv: Bukes Kreativa Tråd!

1-2012-02-022_190462842.jpg

Cumberbabe! :d Snygg!

ruskigt fint i alla fall! :) bra huvud du har ;)

Häftigt! :bow:

Jag har i skolan hållt med Storyline och Storyboard i slutet av vårterminen. Vi var ju i grupper, så jag har inte gjort allt själv. Men en hel del i storyboarden faktiskt. Tänk på att ha ljudet ganska högt i början, då berättarrösten inte hörs tydligt annnars. Filmen som blev finns här
http://www.youtube.com/watch?v=PlhzMcbVoUw

Haha fan vad skumt!
Kollade på filmen och tänkte "Det där känner jag igen, väldigt väldigt mycket" vad bra det blev! :)

Hej S! :D Bengan hälsar ;)

Tack! Filmen i sig blev bra, med budskap och allt. Men filmsnutten i slutet med oss på kan du ju diskuteras hur bra den blev :)

Plutt, Wiktor vill ha en liten i hagen som kan klia på honom. Dom stora i hagen bara äter:devil:

kl

Så jag fick för mig att rensa och färglägga en gammal skiss som legat i fyra år. Har inte målat något i PS på lika många år och är medveten om att den är rätt slarvig, men för att vara första gången på så lång tid är jag nöjd. Dessutom hade jag kastat skissen eftersom jag tyckte den blev ful, så jag fick inleda med två timmar på att rensa den enda lågupplösta inskanningen jag hade. Jättekul, skönt att man är så intelligent och inte alls förhastad ibland.

the_captain_by_isola156-d596838.jpg

Skissen:

Snyggt!

*delvis kl*

Jag är riktigt imponerad av er som kan rita och måla människor, för jag kan knappt rita en streckgubbe. Däremot har jag mycket lättare för att måla djur- och naturmotiv. Gärna smått och pluttigt som på en nagel. ;)
Ett av de senaste motiven blev en liten fjording:

IMG_1074_1.jpg

Tack! :D
Det är ett lack från Wet N' Wild, som heter Blue wants to be a millionaire.
Jag äääälskar det. :love: ;)

Men jösses, vad bra :bow:

Jag har precis fått tummen ur, varit på tryckeriet och beställt vykort. Ska både sälja och skicka. (En av de roligaste grejerna med 1) att ha eget företag och 2) designa själv är att man får göra och sälja saker :D)

Det här är några motiv:
vykort-2012.jpg

Senast ändrad:

KL

Jag gor musik! Bland annat med min pojkvan. Den har laten skrev vi, spelade in och gjorde videon till igar. Snabba puckar :)

http://www.youtube.com/watch?v=9rhTUUA-1Pk&feature=youtu.be

Idag gor vi samma sak. Jag aterkommer med video om ett par timmar forhoppningsvis.

Den här gillade jag skarpt!
Tyvärr krånglade youtube en massa så hörde inte hela.
Men du var lite lik Zoey Deschanel (hur det nu stavas) i videon.

kul att hitta nån mer som håller på med "nageldesign" har inga bilder på denna datorn tyvärr. gjorde mkt sånt förr, skrev mest texter å sånt.

kl.
va bra alla är, massa snygga saker. ska se om jag hittar grejer som jag har gjort, återkommer...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka