Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Påskfjädrar är ju så hemskt fula och man ser verkligen att det är fejk! Men har hittat lite vackra fjädrar på Panduros hemsida, men jag får nog bege mig till butiken för att inspektera mer noga!
Jag har limmat på plastmosaik på en träram, men det blev en bit kvar av trät där mosaiken inte täcker.. Det är några mm brett. Någon som har förslag på vad jag kan ha där? Jag vill inte lägga upp bild (om det mot förmodan skulle funka...) då jag tror fel person ser då. Och då blir det ingen överraskning
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.