Bukes första Westernföl!?

Sv: Bukes första Westernföl!?

Förhoppningsvis ja! Hon får stå på återväxt medan jag tävlar brorsan, sen blir hon ett fint tillskott (förhoppningsvis) i avelboxen när hon är klar!

Fast nu åker jag väl på att sälja brorsan hennes o köpa en annan hingst, för annars har jag två ston inte han kan betäcka.... :crazy:
Men inte än kanske :)

Den gule får föl med Bosses mamma, ber till 7 maj. Vad tror du om den kombon? :)

De kan bli spännande!!
Donna ska föla runt 1 april, men jag hoppas hon går en månad över tiden som förra gången...

Du har inga "få igång de" tips?? är själv lite trött på å va tjockis. Hade hoppas på att få "föla" sammtidigt som märren din, men de fick ja icke...:mad:

Ja det var nån som sa att det funkade att starta "få igång" trådar på förälder :idea:

Shit, du ska alltså föla vilken dag som helst nu!?! :eek:

GRATTIS WRANGLAN.......!!!!!!!!!!:bow:
Cutie pie...
Sååå nu sover du eller?? Kanske blir på bättre humör när du inte behöver vaka fölning??:angel:

vadå jag har väl inte varit på dåligt humör! :D Det är du som inte tål när man retas! :devil::angel:

Men tack, nu kan vi ju rida in i arslet på varandra i Pleasuren sen, för det ger du fan i när jag sitter på hingsten! :devil::cool:

vadå jag har väl inte varit på dåligt humör! :D Det är du som inte tål när man retas! :devil::angel:

Men tack, nu kan vi ju rida in i arslet på varandra i Pleasuren sen, för det ger du fan i när jag sitter på hingsten! :devil::cool:

He, he....när du rider stoet kommer jag ha minst tre hästlängder mellan....
Men när du skuttar runt på lill kidden:angel:...kommer jag att smeka din sida:d

:)

He, he....när du rider stoet kommer jag ha minst tre hästlängder mellan....
Men när du skuttar runt på lill kidden:angel:...kommer jag att smeka din sida:d

:)

Hmmm.... :devil: Hon kommer bli så brunstig när hon ser Kid att hon inte tar ett steg :D

Massor av grattis-kramar Wrangler, till årets 1st födda (här iaf).....:bow::bow:
Det är till o va tidigt ute........el det var kanske en import?

Tack! Japp, import...men vi fortsätter på den tidiga linjen eftersom hon ska betäckas med hingstar som är anslutna till futurityna... :)

Liknande trådar

Avel Vet ni några avkommor efter honom som blivit annorlunda färgade/teckningar? Araber, får dom vara isabeller? En avkomma jag känner...
2
Svar
35
· Visningar
5 159
Senast: bellaobert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar