Bukefalos sida hänger sig?

Sv: Bukefalos sida hänger sig?

Det har inte krånglat mer för mig, men jag har helt övergett IE till förmån för Chrome. Så vad som är vad vet jag inte.

Det har inte hängt sig för mig på 2 veckor nu heller :)

Vad som blev skillnaden vet jag inte, mer än att jag själv inte har gjort några förändringar på min dator, kör chrome och allt uppdateras regelbundet.

KL

Har inte haft några problem alls tidigare, men för några dagar sedan började eländet med att det hänger sig. Efter några sidbyten så är det kört. Jag använder vanligtvis Chrome men har även testat i IE och det är likadant där.

Händer ganska ofta för mig med,tex om jag ska gå in på en ny tråd,jag ser det som först synns på skärmen,men sen när jag ska bläddra ner blir det bara som ett ljusgrått "Schackbräde" och sidan står bara och snurrar,kan inte gå bakåt utan måste kryssa bort helt och öppna igen.

Jag kör med Chrome.

Efter samråd med min datorkunnige man så installerade jag adblock och efter det fungerar det fint i Chrome. Synd att jag ska behöva göra det bara då jag vet att annonserna är en intäkt för dig men det stod mellan det och inte besöka sidan mer då jag lackade ur så. Surfar dock ibland på mannens surfplatta med annan webbläsare och där ser jag annonserna.

Inga problem här heller, MacOS senaste och Safari. Sidorna smäller upp snabbt och utan problem, både hemma och på kontoret fast jag tyvärr har en Windoze maskin där;)

Rolle
IpL
En till Mac - Safari. Inga problem. Snabbt går det inte, men det beror på mitt långsamma bredband (kan inte få snabbare)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 942
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama